مراسم معارفه روسای دانشکده های مجازی، ادبیات و زبان های خارجی و پردیس خواهران دانشگاه کاشان

۲۴ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۵:۰۹ کد : ۱۶۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۶۲
مراسم معارفه روسای دانشکده های مجازی، ادبیات و زبان های خارجی و پردیس خواهران دانشگاه کاشان

 

مراسم تودیع و معارفه دانشکده های آزاد و مجازی، ادبیات و زبان های خارجی و پردیس خواهران در دانشگاه کاشان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم، با اشاره به سند چشم انداز این دانشگاه و قرار گرفتن در ردیف پنج دانشگاه برتر کشور، از جمله برنامه های سال جاری برای رسیدن به این هدف را تخصصی کردن دانشکده ها ذکر کرد و گفت: با توجه به حجم گسترده و افزایش رشته های دانشکده علوم انسانی، برای ارتقاء و رشد کمی و کیفی و خدمت رسانی و آموزش هر چه بهتر به دانشجویان، دانشکده ادبیات و زبان های خارجی این دانشگاه مستقل و به صورت تخصصی به فعالیت ادامه خواهد داد.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: اضافه شدن مدیریت ارتباطات فرهنگی به حوزه معاونت فرهنگی و مدیریت منابع انسانی به حوزه اداری و مالی، از دیگر اقدامات انجام شده امسال برای رسیدن به سند چشم انداز دانشگاه بوده است.

وی، از ایجاد پردیس خواهران و پذیرش دانشجوی دختر، در این مجموعه خبر داد و یادآور شد: این مجموعه وابسته به دانشگاه کاشان، زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از مهرماه سال آینده به فعالیت ادامه خواهد داد.

سرپرست دانشگاه کاشان، هدف از ایجاد پردیس خواهران را، توجه به مسایل آموزشی و فرهنگی خواهران ذکر کرد و افزود: در این واحد آموزشی مهر آینده، در دوره های آموزشی مختلف در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو پذیرفته خواهد شد.

دکتر کتابی ابراز امیدواری کرد: این مجموعه دانشگاهی با اختصاص اعتبارات مورد نیاز و ارتقاء برنامه های آموزشی بتواند الگویی برای سایر دانشگاه های کشور باشد.

وی، ایجاد دانشکده مجازی و آموزش های آزاد را نیز، هدف گذاری وزارت علوم به ارائه 30 درصد آموزش ها به طریق آموزش مجازی و در دسترس بودن آموزش برای اقشار مختلف مردم ذکر کرد و افزود: امید است تا این دانشکده نیز با توجه به پتانسیل منطقه، با برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مختلف، بتواند سطح فرهنگی و آموزشی منطقه را ارتقاء دهد.     

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم، ایجاد پردیس خواهران را گامی مثبت در راستای ارتقاء فرهنگ دینی و اسلامی ذکر کرد و گفت: در این مجموعه دانشگاهی، خواهران می توانند با آرامش و امنیت بیشتر در هر رشته ای به تحصیل خود ادامه دهند.

   حجت الاسلام عباس خادمیان اظهار داشت: پردیس خواهران ازمطالبات مردم متدین این شهرستان و امر دینی است که همه  بایستی برای رسیدن به اهداف مطلوب این مجموعه تلاش کنند.

 در این نشست روسای جدید دانشکده های ادبیات و زبان های خارجی، دانشکده مجازی و آموزش های آزاد و پردیس خواهران رئوس برنامه های آتی خود را بیان کردند.

در این مراسم، طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه، فاطمه سادات طاهری به عنوان رییس پردیس خواهران، دکتر میراحمدی به عنوان رییس دانشکده ادبیات و زبان های خارجی و دکتر سلطان محمدی به عنوان رییس دانشکده مجازی معرفی و از خدمات مهندس مجید نعمتی مدیر قبلی مرکز آموزش مجازی دانشگاه قدردانی شد. 


نظر شما :