مراسم جشن لبخند در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۶:۵۴ کد : ۱۶۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۵۷
به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری مراسم "جشن لبخند"، به همت کانون جمعیت هلال احمر دانشگاه کاشان با حضور سرپرست دانشگاه، شهردار کاشان و جمعی از خیرین در تالار فیض این دانشگاه برگزار شد.

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری مراسم "جشن لبخند"، به همت کانون جمعیت هلال احمر دانشگاه کاشان با حضور سرپرست دانشگاه، شهردار کاشان و جمعی از خیرین در تالار فیض این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم با قدردانی از تلاش خیرین در امر ساخت و توسعه فضاهای آموزشی این دانشگاه گفت: 20 هزار مترمربع فضاهای آموزشی و ورزشی در قالب طرح های عمرانی در این دانشگاه با مشارکت خیرین در دست ساخت است.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: ساخت دو مجموعه خوابگاهی حقوق، دانشکده های مهندسی و سالن ورزشی با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی، با اشاره به اینکه خیرین سرمایه ها و منشاء تحول جامعه هستند، افزود: خیرین با حس نوعدوستی خود با فراهم کردن زمینه های دانش، علم و تفکر، بزرگترین نقش را در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه ایفا می کنند.

سرپرست دانشگاه کاشان، به ستاد توسعه این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: این ستاد که در راستای جذب و حمایت خیرین تشکیل شده برای ساخت و توسعه مجموعه های علمی و آموزشی مختلف این دانشگاه در تلاش است.

در این آیین از چند نفر خیرین دانشگاهی تجلیل شد و شهردار کاشان به عنوان سفیر مهربانی معرفی شد.

اجرای برنامه های شاد و متنوع از دیگر برنامه های این مراسم بود.


نظر شما :