اطلاعیه شماره ۲۹ ستاد مدیریت بحران دانشگاه کاشان

۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۶ کد : ۱۴۲۵۱ اطلاعیه ها اخبار و اطلاعیه های کووید۱۹
تعداد بازدید:۱۸۹۰

مصوبه جلسه شماره 28 کمیته هماهنگی مدیریت بحران دانشگاه کاشان (نشست مورخ 99/7/14)

1. با توجه به شرایط خاص شیوع مجدد کرونا، مقرر شد شرایط دورکاری برای افراد مشمول در دستور کار قرار گیرد. مدیریت اداری و پشتیبانی با تشکیل کمیته دورکاری ظرف 5 روز اداری نحوه دورکاری و اولویت‌ها را به هیأت رئیسه پیشنهاد نماید.

2. مقرر شد کلیه دوره‌های آموزشی حضوری ،سرویس دهی اماکن ورزشی؛اجرای مراسم مذهبی مستلزم حضور و نماز جماعت  تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط متوقف گردد.

3. مقرر شد نشست‌های اداری دانشگاه تا حد امکان به صورت مجازی برگزار شود.

4. مقرر شد اسکان دانشجویان به صورت حداقلی و صرفاً در خوابگاه‌های سوئیتی  با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امکانپذیر باشد.

5. مقرر شد بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سلف سرویس‌های دانشجویی (تعداد بسیار محدود) و خوابگاهها دقت و توجه مضاعفی صورت گیرد.

6. مقرر شد دانشجویان معماری و هنر که دارای پروپزال مصوب بوده و برای تکمیل پایان نامه نیاز به حضور دارند از تسهیلات خوابگاه و تغذیه بهره مند گردند.

7. مقرر شد پزشک مستقر، نسبت به کنترل مستمر وضعیت سلامت دانشجویان و همکاران دانشگاه اقدام نماید.

8. مقرر شد بیماران قلبی، تنفسی، دیابت شدید، بانوان باردار، افراد شصت سال به بالا در اولویت دورکاری باشند. مشمولین تقاضای کتبی خود را در قالب نامه اتوماسیونی همراه با مستندات از طریق مسئول مافوق به مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه ارسال نمایند تا پس از بررسی و تصویب در مراجع ذی‌ربط اتخاذ تصمیم شود.

9. مقرر شد از شنبه 99/7/19 به مدت دو هفته شرایط دورکاری برای مشمولین بند 8 میسر گردد.

10. مقرر شد سرویس‌های اداری حتی‌الامکان از طریق اتوبوس برنامه‌ریزی شود. .اتوبوسها موظف هستند نسبت به ضدعفونی وسیله قبل از سرویس دهی اقدام نمایند.

11. مقرر شد دفتر فنی و طرح‌های عمرانی نسبت به شناسایی و آماده‌سازی دست کم سه محل در دانشگاه برای برگزاری جلسات (فضای باز یا با دسترسی هوای آزاد) تعبیه نمایند.

 

کلید واژه ها: کرونا مدیریت بحران دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :