همزمان با آغاز مهرماه خوابگاه امامی دانشگاه کاشان احداثی حاج احمد امامی کاشانی افتتاح شد

۰۴ مهر ۱۳۸۹ | ۱۸:۲۶ کد : ۱۱۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۶۴

 

 

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، خوابگاه امامی دانشگاه کاشان که از سوی خیر کاشانی حاج احمد امام کاشانی احداث شده است، با حضور امام جمعه موقت تهران آیت الله امامی کاشانی به بهره برداری رسید.

 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: این خوابگاه به مساحت پنج هزار مترمربع و زیر بنای یک هزار و 400 متر مربع در دو طبقه توسط خیر کاشانی حاج احمد امامی کاشانی ساخته شده است.

 

 

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با تمجید از اقدام خداپسندانه خیّرین کاشانی، افزود: این خوابگاه دارای 25 اتاق چهار نفره و به صورت سوییت است و ظرفیت 100 نفر دانشجوی دختر را دارد.

 

به گفته وی، برای ساخت کل این خوابگاه شش میلیارد ریال اعتبار توسط خیر هزینه شده است.

 

 

وی، داشتن سالن نمازخانه سالن اجتماعات و مرکز کامپیوتر را از ویژگی‌های این خوابگاه ذکر کرد و افزود: در این خوابگاه مصالح با کیفیت، اسکلت فلزی، نمای سنگ و آجر، سیستم سرمایشی کولر آبی و گرمایشی شوفاژ و پنجره دوجداره به کار رفته است.

 

وی اظهار داشت: ساخت این مجموعه خوابگاهی، از زمان کلنگ زنی به مدت 9 ماه زمان برده است.

 

در این مراسم دکتر حسینی قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، شهردار و جمعی از خیّران و مسئولان شهرستان کاشان نیز حضور داشتند.

 

در حال حاضر در دانشگاه کاشان 9 خوابگاه (شش خوابگاه برای دختران و سه خوابگاه برای پسران) با ظرفیت دو هزار و 200 نفر دانشجو وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :