تجمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان بر علیه هتک حرمت به قرآن کریم

۲۲ شهریور ۱۳۸۹ | ۱۷:۱۷ کد : ۱۱۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۲۶۷

 

جمعی از، مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه کاشان بر علیه اعمال وقیحانه هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم راهپیمایی کردند.

این دانشگاهیان با پیمودن مسیر مسجد دانشگاه کاشان تا مزار شهدای گمنام با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر کشیش آمریکایی" انزجار و تنفر خود را به مسببان این عمل وقیحانه اعلام داشتند.

دانشگاهیان همچنین با در دست داشتن دست نوشته ها و پلاکاردهایی با عنوان "هتک حرمت به قرآن کریم اهانت به همه ادیان الهی است" و "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، مجازات و محاکمه عاملان و مسببان این عمل ننگین را خواستار شدند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان هم در این مراسم، ضمن محکوم کردن این عمل ننگین گفت: این عمل وقیحانه استکبار جهانی، نشان از ترس آنها از محبوبیت قرآن  درنزد جهانیان است.

حجت الاسلام "عباس خادمیان" اظهار داشت: این عمل از سوی کسانیکه داد آزادی بیان و حقوق بشر را سر می دهند نشان دهنده ترس استکبار جهانی از وحدت مسلمان و آزادیخواهان و بی توجهی غرب به پیام الهی است.

وی، با اشاره به اینکه هرروز این ظالمان عالم در هر زمانی به شکلی به این کتاب الهی اهانت می کنند و می خواهند این نور الهی خاموش شود افزود: استکبار جهانی بداند که قرآن متعلق به تمام مسلمانان جهان است و قرآن را قلب خود می دانند و باجان و دل از آن محافظت می کنند.

در پایان این مراسم پس از قرائت قرآن و فاتحه نثار شهدای گمنام، بیانیه سراسری دانشگاهیان دانشگاههای شهرستان کاشان قرائت شد.

در این  مراسم معاون سیاسی امنیتی معاون استاندار و فرمانداری ویژه کاشان، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه، کارکنان و استادان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و جمعی از مسئولان شهرستان کاشان حضور داشتند.

 

 

 

 

 


نظر شما :