توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی دانشگاه کاشان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹ کد : ۱۱۲۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۰۶

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از اختصاص دومیلیارد وچهارصد وهفتاد میلیون ریال اعتبار از سوی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم به تربیت بدنی این دانشگاه خبر داد.
سعید حلاج باشی افزود: مبلغ دو میلیارد ریال از این اعتبار بابت بهینه‌سازی فضاهای ورزشی بویژه فضاهای ورزشی خوابگاهی پسران و دختران اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه قرار است  به ازای واریز وجه تخصیصی از سوی وزارت علوم، مبلغ یک میلیارد ریال هم از طرف دانشگاه جهت این امر اختصاص یابد، خاطر نشان کرد: از مبلغ دومیلیارد سهم وزارت، یک میلیارد و دویست میلیون ریال آن به حساب دانشگاه ومابقی پس از ارائه گزارش انجام کار واریز می گردد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان همچنین به اختصاص مبلغ 300 میلیون ریال اعتبار جهت تجهیز اطاق تندرستی اشاره و افزود: طی توافقی که با وزارت علوم به عمل آمده قرار است این مبلغ در کلینیک تندرستی دانشگاه جهت خرید یک دستگاه سازه سقفی هزینه گردد.
حلاج باشی  اظهار داشت: از این مبلغ، 170 میلیون ریال هم بابت مشارکت اداره کل در میزبانی رشته‌های والیبال دختران و هندبال پسران این دانشگاه اختصاص یافته است.
وی همچنین به انجام تعمیرات سالن‌ها و اماکن و تجهیزات ورزشی در سه ماهه اول سال را نیز یکی از اولویت‌ها بیان نمود که به پایان رسید
مدیر تربیت بدنی همچنین بیان داشت که انشاله در سال تحصیلی جدید با تغییر کاربری سالن ریحانه، فضاهای ورزشی خوابگاه‌های دختران را افزایش دهیم و خدمات تربیت بدنی در خوابگاه ها را گسترش دهیم…...

 

کلید واژه ها: تربیت بدنی ورزش تندرستی دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :