تولید روزانه بیش از ۱۰۰هزار ماسک توسط دانش آموختگان دانشگاه کاشان

تعداد بازدید:۲۹۶۷

جمعی از دانش آموختگان دانشگاه کاشان روزانه 100 هزار  ماسک را برای مقابله با ویروس کرونا تولید می کنند.

مهندس مهدی مرادی از تولیدکنندگان ماسک افزود: تولید این شرکت که حدود سه سال است تاسیس شده، روزانه حدود 70 هزار ماسک  در دو شیفت کاری بود که با شیوع ویروس کرونا با سه شیفت کاری در صدد تولید بیشتر و به تولید روزانه 110 هزار ماسک هستیم.

وی با اشاره به اینکه این  ماسک ها از نوع سه لایه است افزود: سعی بر این است که ماسک های کودک را نیز برای امنیت بیشتر کودکان از این ویروس ، تولید کنیم.

این تولیدکننده موارد مصرف و توزیع ماسک ها را بنا به نیاز شهروندان کاشانی فقط مخصوص مردم این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: قبلا 95 درصد تولیدات ماسک این شرکت برای مصارف دیگر شهرها بود که از زمان شیوع ویروس کرونا و وضعیت بحرانی کاشان با تلاش شبانه روزی سعی داریم نیاز مردم این شهرستان را مرتفع سازیم.

مهندس مرادی با اشاره به اینکه با نظارت های بیشتر و پیگیری دستگاههای ذیربط سعی داریم  این محصول را با کیفیت مطلوب تر عرضه عرضه کنیم ، از همه مصرف کنندگان ماسک خواست در این بحران بوجود آمده با مدیریت مصرف ،  به تولیدکنندگان یاری رسانند.

در تولیدی  پاوان طب ۲۰ نفر مشغول به کار هستند که  مدیران آن مهندس مهدی مرادی و مهندس صادق رشنیقی از دانش آموختگان دانشگاه کاشان  هستند که درزمان دانشجویی هم از فعالان و محققان این دانشگاه بودند و طراحی و ساخت  خودرو هیبریدی از جمله ابتکارهای ایشان بود .

انعکاس خبر در:

وزارت علوم

کلید واژه ها: تولید ملی ماسک مبارزه با کرونا دانشگاه کاشان


( ۱۸ )

نظر شما :

طیبه مومن زاده ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵
برای این عزیزان از خداوند منان آرزوی سلامتی توفیق روز افزون دارم
حميد گرجي ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸
باسلام انشالله همیشه سلامت و پایدار باشید من از محصولات شما استفاده کردم خداوند به شما عزت دهد بی زحمت شماره بزارید جهت دسترسی