اصلاحیه اطلاعیه دوره های آموزش مجازی دانشجویان گروه معارف

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۶ کد : ۱۱۰۱۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۲۱۵

قابل توجه دانشجویان عزیز

ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه شما عزیزان، احتراما به اطلاع می رساند با توجه به دستور العمل جدیدنهاد رهبری،اطلاعیه قبلی به شکل زیر اصلاح   می شود.

با توجه به تعطیلات اضطراری دانشگاهها، برای حل مشکل عقب‌ماندگی تحصیلی در این ایام، می‌بایست از تاریخ 11 اسفندماه98 لغایت 15 فرودین‌ماه 99 با ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان "https://ec.nahad.ir" دوره ویژه تعطیلات اضطراری دانشگاه" درس مجازی را بگذرانید.

 جهت جبرانِ هر جلسه کلاس حضوری لغو شده، بایستی حداقل 2 جلسه از درس آموزش مجازی را بگذرانید. مثلا دانشجویی که کلاس اندیشه اسلامی یک او، سه جلسه تعطیل شده ، از بین دروس پیشنهاد شده باید درس مجازی انتخاب کند که حداقل 6 جلسه آموزشی داشته باشد، یا دو درس مجازی انتخاب کند که مجموع جلسات آنها بیش از 6 جلسه باشد.

 انجام آموزش مجازی مذکور توسط دانشجویان علاوه بر جبران جلسات لغو شده، بخشی از 20 نمره آزمون کتبی پایان نیمسال جاری را به خود اختصاص خواهد داد که إعمال آن توسط استاد و گروه معارف مربوطه ضروری است. حتما هر درس مجازی انتخاب شده را به اتمام رسانده و گواهی نامه آن را پرینت بگیرید.صدور گواهینامه منوط به گذراندن آزمون پایانی هر درس می باشد.

بنابر این نیازی به تعریف دوره از سوی استاد نیست و دانشجو به دلخواه خود می تواند دوره ای متناسب با درسش را انتخاب نماید.


( ۲۱ )

نظر شما :