آمادگی پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان برای ایجاد فرمولاسیون ساخت محصولات آرایشی بهداشتی و انواع افزودنی ها ی طبیعی

۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۸ کد : ۱۰۲۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۷۱
آمادگی پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان برای ایجاد فرمولاسیون ساخت محصولات آرایشی بهداشتی و انواع افزودنی ها ی طبیعی

رئیس پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان از آمادگی این پژوهشکده برای ساخت و ایجاد فرمولاسیون محصولات آرایشی-بهداشتی خبر داد.

دکتر مریم اخباری افزود: با ایجاد فرمولاسیون برای بیش از 20 محصول آرایشی-بهداشتی گیاهی، شامل شامپو، صابون، کرم، لوسیون، عطر و ادکلن، طعم دهنده و رنگ طبیعی، این پژوهشکده آماده ارائه فرمولاسیونهای ساخته شده به علاقمندان از صنعت و دریافت سفارشات جدید در این حوزه است.

وی با بیان اینکه دست یابی به این موفقیت، حاصل انجام طرح تحقیقاتی 18 ماهه توسط محققین و مشاوران متخصص پژوهشکده در این حوزه است خاطر نشان کرد: محصولات ساخته شده در دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی که در آبان ماه امسال برگزار می شود رسما معرفی خواهند شد.

رئیس پژوهشکده اسانس عنوان کرد: در خصوص در اختیار گذاشتن دانش فنی مربوط به فرمولاسیون ساخت این محصولات آماده مذاکره با تولید کنندگان و فعالان صنعت در این حوزه هستیم.

 مهندس مریم نیکوحرف مینو، مشاور فنی طرح در حوزه آرایشی-بهداشتی نیز افزود: به کارگیری مواد اولیه طبیعی با منشاء گیاهی در این محصولات و به خصوص انواع محصولات با منشاء گل محمدی به عنوان گل ملی ایران می تواند موجب مطلوبیت ویژه این محصولات باشد.

 

کلید واژه ها: اسانس محصولات آرایشی بهداشتی پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر دانشگاه کاشان


( ۶ )

نظر شما :