کارگران نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۱۴:۵۶ کد : ۱۰۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۳۱

به مناسبت روز جهانی کارگر، از 10 کارگر نمونه دانشگاه کاشان تجلل شد.

 

 

 

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم کارگران را موتور محرکه تولید علم، دانش و توسعه اقتصادی دانست و گفت: افتخارات و کسب رتبه‌های برتر علمی، پژوهشی و آموزشی این دانشگاه، مدیون تلاش مجموعه کارکنان و از جمله کارگران این دانشگاه است.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، به راهیابی 45درصدی دانش‌آموختگان این دانشگاه در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و افتخارات استاان و توسعه فعالیت‌های عمرانی دانشگاه اشاره کرد و افزود: اگر تلاش‌های این کارگران برای رفاه استادان، دانشجویان، کارکنان نباشد این افتخارات کسب نمی‌شود.

 

 

وی، با اشاره به اینکه مجموعه‌ای که علم در آن جریان دارد، با نشاط، پویایی، پاکیزگی و نظم هم نیاز دارد اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام همت مضاعف و کار مضاعف مجموعه کارکنان دانشگاه با تلاش بیشتر، نظم‌دهی در امور و دلسوزی بیشتر به قله‌های پرافتخار علمی نایل شوند.

 

 

مسئول نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان هم در این آیین از کارگران به عنوان ولی نعمت نام برد و گفت: متأسفانه در فضاهای مدیریتی و دانشگاهی یک سری ولی نعمت‌ها خوب دیده نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام خادمیان دیدگاه ارزشی به کار را ضروری دانست و افزود: باید تمام مسئولان و افراد جامعه نگرش مثبت به کار و کارگر داشته باشند و به این قشر زحمت‌کش به عنوان موتور و چرخ حیات جوامع بشری بیشتر توجه کنند.

وی، به کارگران توصیه کرد تا کار را برای رضای خدا انجام دهند چرا که کاری که با رضای خدا باشد ارزش و قرب بیشتری دارد.

 

 

در این مراسم یکی از کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی مطالبی پیرامون کار و قانون کار در جامعه اسلامی ارائه کرد.

در این مراسم کارگر دانشگاه کاشان آقایان حسن عسکری، مصطفی پورغلامی، احمد غلام رضازاده، عمران مولاجانی، ماشاءالله خنده‌رو، محمدعلی صادقی، مهدی چراغ سپهر، داوود سعیدپور، علی دادایی و وحید جوانمرد مطلق قصاب به عنوان کارگران نمونه دانشگاه معرفی و با لوح تقدیر و هدایایی از آنها تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :