اخبار دانشگاه - آرشیو

رضایتمندی دانشجویان از خدمات سلف سرویس

به منظور آگاهی از نظرات دانشجویان در خصوص کیفیت غذاها و خدمات سلف سرویس‌های دانشجویی در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری از دانشجویان نظرخواهی شد. ضمن ابراز خرسندی از اینکه توانسته‌ایم در مجموع رضایت ۷۸% دانشجویان را از کیفیت غذاها و خدمات ارائه شده به دست آوریم، بدینوسیله ضمن اعلام نتیجه نظرسنجی به صورت نمودار ذیل اقداماتی که متعاقب آن صورت گرفته به آگاهی دانشجویان عزیز می‌رساند. امید است همچنان دانشجویان گرامی با طرح نظرات و انتقال به موقع مشکلات، ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند. ۱. کاهش تعداد غذای عدس‌پلو با گوشت در برنامه ماهیانه به یک وعده ۲. قراردادن غذاهای چلو خورشت کدو و چلو خورشت لوبیا سبز در برنامه ۳. ایجاد تنوع در چاشنی‌ها و دسرها (آب میوه، کیک، موز، ماست یکبار مصرف) ۴. تذکر کتبی به پیمانکار طرف قرارداد در خصوص بالاتر بردن کیفیت بعضی از غذاها و رعایت اصول بهداشتی. ‌ با تشکر مدیریت امور دانشجویی

ادامه مطلب

معرفی برترینهای وب سایت دانشگاه

مرکز رایانه و اطلاع رسانی دانشگاه بر خود لازم می داند از اساتید گرانقدری که به طور شایسته صفحات شخصی خود را در وب سایت به روز رسانی نموده اند تشکر و قدردانی نماید: آقایان: دکتر وکیلی نژاد، دکتر عباس اکبری، مهندس علیرضا رازقی، دکتر علی غلامی، دکتر احمد غلامی، دکتر بهرام جزی، دکتر صفایی قمی، دکتر جواد صفری، دکتر صلواتی نیاسر، دکتر عباس اقبالی ، حامد حبیب زاده و دکتر غلامرضا سمیع . لازم به ذکر است زین پس هر سه ماه یکبار اساتید برتر وب سایت، معرفی خواهند شد.

ادامه مطلب

تجهیزات پیشرفته ویدئو کنفرانس در دانشگاه کاشان

به همت مرکز رایانه و اطلاع رسانی دانشگاه کاشان، این دانشگاه به سیستم پیشرفته ویدئو کنفرانس تجهیز شد.اساتید محترم در صورت نیاز به ارائه سمینارهای خارجی بر روی بستر اینترنت می توانند جهت استفاده از این تجهیزات بامرکز رایانه و اطلاع رسانی تماس حاصل فرمایند.

ادامه مطلب

سمینار اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن

به اهتمام مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه، دوشنبه ۱۷/۲/۸۶ سمینار اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن با حضور گسترده دانشجویان در تالار آزادی دانشگاه برگزار شد. در این سمینار دکتر فریبرز صدیق ارفعی استادیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه با موضوع مبانی روان‌شناختی علل گرایش به مواد مخدر، دکتر محسن نیازی استادیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه با موضوع نقش عوامل اجتماعی مؤثر دراعتیاد و دکتر جمالی (پزشک) با موضوع آشنایی با مواد مخدر و داروهای روان‌گردان و خطرات ناشی از مصرف آن سخنرانی کردند. پرسش و پاسخ و اجرای نمایشنامه «گرفتار» از دیگر برنامه‌های این نشست علمی بودند.

ادامه مطلب