کمک ۲۰ میلیون ریالی خیر کاشانی به مجموعه کتابخانه دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۷ کد : ۶۷۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۰۶
کمک ۲۰ میلیون ریالی خیر کاشانی به مجموعه کتابخانه دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان

مسئول کتابخانه دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان از کمک و حمایت 20 میلیون ریالی خانم منوچهری کاشانی به مجموعه کتابخانه این دانشکده خبر داد.

معصومه میرزایی افزود: طی همکاری کتابخانه دانشکده معماری و هنر با خانم منوچهری کاشانی در خصوص راه اندازی کتابخانه مرکز معماری، وی (بواسطه یکی از دانشجویان رشته ارشد معماری، خانم شکیبا) در سال گذشته، و با پیشنهاد و پیگیری های انجام شده توسط کتابخانه دانشکده، خانم منوچهری این خیر کاشانی، مبلغ 20 میلیون ریال به کتابخانه این دانشکده اهدا و کمک بسیاری به تکمیل مجموعه کتابخانه دانشکده، به خصوص در تامین منابع رشته های جدید نمودند.

وی خاطر نشان کرد: این کتب در اواخر بهمن ماه سال 1395 خریداری شد و پس از آماده سازی و مهر اهدایی به نام ایشان، در 20 فروردین 1396 وارد مجموعه کتابخانه گردید.

مسئول کتابخانه دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد: همکاری دوجانبه ایشان با کتابخانه دانشکده در سال جدید نیز ادامه داشته باشد.

کتابخانه دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان در سال 1374 همزمان با تاسیس دانشکده فعالیت خود را آغاز نموده است، و در مهرماه سال 1390همزمان با انتقال دانشکده، کتابخانه نیز به مکان جدید منتقل گردید و هم اکنون در طبقه دوم دانشکده معماری و هنر واقع است. مجموعه کتابخانه شامل کتب  در زمینه های اصلی هنر، معماری، صنایع دستی، فرش، باستانشناسی، پروهش هنر و هنر اسلامی  می باشد. و نیز دارای 20000  کتاب فارسی،  3000  کتاب لاتین، 150 نشریه، 750  پایان نامه می باشد.

                                              


( ۱ )

نظر شما :