معاون فرهنگی دانشگاه کاشان: فعالیت انجمن های دانشجویی دانشگاه کاشان ۲۶ درصد رشد داشته است

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۴ کد : ۶۷۴۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۹۹
معاون فرهنگی دانشگاه کاشان:  فعالیت انجمن های دانشجویی دانشگاه کاشان ۲۶ درصد رشد داشته است

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: فعالیت های انجمن های علمی و فرهنگی دانشجویی این دانشگاه در سال گذشته 26درصد رشد داشته است.

 

دکتر حسین ستار در جمع خبرنگاران به  35 انجمن علمی، 5 تشکل دانشجویی، 13 کانون فرهنگی و هنری و بیش از 30 نشریه دانشجویی  در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته یک کانون و یک تشکل دانشجویی و چندین انجمن علمی دانشجویی به نهادهای دانشجویی دانشگاه کاشان اضافه شدند.

 

وی افزود: در بخش فعالیت های کانونهای مذهبی دانشگاه کاشان نیز نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

 

 وی با اشاره به اینکه طی سال تحصیلی گذشته  بیش از750 عنوان فعالیت مستقل عمده  در این دانشگاه انجام شده است، عنوان کرد: این میزان فعالیت انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن 15 درصد رشد داشته است.

 

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری دانشجویی ظرفیت بزرگی برای تعالی فرهنگی، توانمندسازی اجتماعی و افزایش نشاط دانشجویی در مسیر پیشرفت علمی است افزود: رشد 31 درصدی نشریات دانشجویی، افزایش 29 درصدی فعالیتهای مشترک کانونهای دانشگاه و شهر،  کسب رتبه های برتر کشوری از جمله رتبه نخست بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشجویی در گروه علوم انسانی،  کسب رتبه دوم در بخش کانونهای حوزه خبر و رسانه توسط کانون فرهنگی رسانه کاشان در ششمین دوره جشنواره ملی رویش از جمله موفقیت های فرهنگی دانشجویان این دانشگاه در سال گذشته بوده است.

 

دکتر ستار خاطر نشان کرد: در همین راستا معاونت فرهنگی دانشگاه با همکاری مدیریت ارتباطات فرهنگی دانشگاه  نیز برنامه های مختلف فرهنگی از جمله سلسله نشست های کاشان و انقلاب اسلامی  را  در دانشگاه برگزار کرده است.

 

وی برگزاری سلسله کرسی های آزاد اندیشی زنگ اندیشگاه را از دیگر برنامه های فرهنگی این دانشگاه عنوان کرد و افزود: برگزاری بیش از 70 عنوان سمینار، همایش و نشست علمی و برگزاری سلسله نشست های آسیب شناسی فضای مجازی با همکاری  قوه قضائیه و نیروی انتظامی و برگزاری 140 اردو و بازدید علمی از دیگر فعالیت معاونت فرهنگی این دانشگاه  در سال گذشته بوده است.

 

دکتر ستاربه  برگزاری اردوهای راهیان نور، اردوی جهادی سال گذشته و مراسم معنوی اعتکاف از دیگر برنامه های فرهنگی انجام شده این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات، معاونت فرهنگی دانشگاه با همکاری تشکل ها و کانون های دانشجویی سعی دارد تا با برگزاری برنامه های مختلف، زمینه حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه فرد اصلح  دانشجویان در پای صندوق های رای را فراهم نمایند.


نظر شما :