معرفی دانشگاه کاشان به عنوان دانشگاه برتر در حوزه مدیریت سبز

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰
تعداد بازدید:۶۰۸۱
معرفی دانشگاه کاشان به عنوان دانشگاه برتر در حوزه مدیریت سبز

 مدیر طرح های عمرانی و فنی دانشگاه کاشان از معرفی این دانشگاه به عنوان یکی از ده دانشگاه برتر در حوزه مدیریت سبز  خبر داد.

مهندس حسین توفیقی گفت: در نخستین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز که با حضور 30 دانشگاه در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، پس از ارزیابی گروه نظارت، دانشگاه کاشان به عنوان یکی از 10 دانشگاه برتر معرفی شد.

وی افزود: قرار است دستاوردها و فعالیت های 10 دانشگاه برتر از جمله دانشگاه کاشان در حوزه مدیریت سبز در روز یکشنبه بیست و چهارم بهمن ماه در مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاشته شود.

دانشگاه کاشان در اجرای طرح مدیریت سبز و کاهش مصرف انرژی، طرح های نیروگاه 3 مگاواتی تولید همزمان برق، برودت و حرارت، طراحی و اجرای حوضچه تصفیه پساب مجموعه ورزشی آینه دانشگاه کاشان، طراحی و اجرای پایلوت تحقیقاتی تصفیه فاضلاب، طراحی و اجرای سیستم جمع آوری پساب روشوییها ، طراحی و ساخت دستگاه جدید با راندمان بالا جهت تامین آبگرم مصرفی خوابگاه ها، نصب آبگرمکن خورشیدی، سیستم آبیاری قطره ای فضای سبز، استفاده از شیرهای کنترل دبی در رادیاتورها، بهینه سازی زمان فعالیت موتورخانه ها و تجهیزات تاسیساتی ساختمان ها و استفاده از لامپهای کم مصرف و حذف کامل لامپهای رشته ای در کلیه ساختمان ها را اجرا نموده است.